ZAHVALNOST MOMIRA JOVANOVA




IZRAZUJEM JAVNU ZAHVALNOST

dr Cvetinovskom za veoma uspešno lečenje moje teške bolesti sa dijagnozom: sinonazalni epidermoidni karcinom nosne šupljine desno T4N2cMO, preodnog tipa prema bazi lobanje, kavuma klivusa sa sledećim propratnim obolenjima:
hronični osteomielit sa osteo radionekrozoni postradijociskom lezijom pleksusa brahijalisa, pareza dvenaesetog cerebralnog nerva.

Oboleo sam početkom 2000 g u Švajcarskom gradu Friburgu, gde sam radio i živeo sa porodicom (supruga i dve ćerke - sve tri medicinske sestri).

Vrhunski švajcarski doktori onkolozi su me lecili 8 godina sa najskupljim švajcarskim ljekovima. Početkom 2008 god. hemioterapijom i zraćenjem stanje mi se veoma pogoršalo zbog pojave metastaze na desnoj strane vilice koju nije bilo moguce operisati. Imao sam paralizovan jezik, jedva sam govorio i gutao hranu, povremeno vrtoglavice, jake bolove u vratu i desnoj vilici, paraliza desne ruke i ramena, otok i veoma oslabljen vid na desnom oku, utrnulost dene noge, bubnjeve u ušama. Osobito mi se pogoršalo psihičko stanje, upao sam u depresiju, počeo sam gubiti nadu.

Sredinom 2008 god. napustio sam Švajcarsku i vratio se u Makedoniju, da skončam na rodnu grudu.


Srečom, početkom decembra 2009 god. posle kontrole na Onkološkoj Klinice u Skoplju, slučajno sam upoznao Dr. Cvetinovskog, koji me ubeđivao da mi može pomoći.
Prvo sam bio veoma skeptičan da nekakva kombinacija od ljekovitih gliva, bilja, čajeva, đusova, morske alge, semenke od jabuka kajsija I grožđa, beli luk, ribino I sojino ulje, mlevjeni biser, te prah od oklopa morskih raćiča i druge slične gluposti mogu biti efikasnije od najskupljih švajcarskih ljekova i vrhunski opremenjih bolnica. Ipak pristao sam da pokušam, jer mi je dr Cvetinovski garantovao da će bar biti efikasno usporen razvoj bolesti, i te da od ovih eliksira neće mi se pogoršati stanje, kao što mi se dešavalo u Švajcarkoj kliniki posle hemioterapije i zračenja.
Na švajcarskoj kinici bio sam veoma deprimiran I prestravljen, jer su neki od pacijenata koje sam tamu upoznao, umirali odmah po priemu hemioterapije.
Prvu kombinaciju nutritivne prirodne terapije Dr. Cvetinoskog uzimao sam jako neredovno, jer sam bio u depresiji i veoma skeptičan da mi to može pomoći, ali i pored neredovnog uzimanja posle mesac dana poćeo sam da se osećam bolje, te sam se odlučio za drugu turu, a pošto sam nju uzimao veoma redovno, rezultati su bile fenomenalni - za dvadesetak dana bilo mi je mnogo mnogo bolje.

Danas, posle trećeg tretmana, posle samo dva meseca terapije osečam se neopisivo bolje. Nemam više nikakvih bolova, jezik mi se oslobodio, sada mogu slobodno da pričam i gutam hranu, povratila mi se pokretljivost ruke I ramena, ugojio sam se 3 kg, kosa mi je ponovo porasla I postala gušča, nemam više depresiju,
. Spremam se u maju 2010 god. da se ponovo vratim porodici u Švajcarskoj i normalnom životu, udaje se moja druga ćerka, želim da zaigram na njenu svadbu.
Zato, još javno zahvalujem dr Cvetinovskom na efikasnom lečenju i preporučuem ga svim obolenim od karcinoma da ne budu skeptični prema ovom načinu lečenja, jer je veoma efikasan u šta sam lično uverio na moju neopisivu radost i zadovoljstvo.
Svako ko želi može lično da me nazove i da se uveri u istinitost gorenapisanog.
Dopuštam javno objavljivanje moje izjave za potrebe Dr. Cvetinovskog i NVO „Veritas“

Zahvalan, Momir Jovanov iz Makedonije,
Negotino na Vardaru, ul. Edvard Kardelj br. 16
telefon: +389 (0) 75 228 982, 076 582 249